Saturday 22 December 2012

Siapa Maria Elena?


Siapa Maria Elena ni? Mungkin ramai tahu siapa dia. Pada mulanya aku sendiri pun tak tahu siapa Maria Elena ni. Aku mula kenal dia lepas aku tengok rancangan Safiyya di TV9. Aku pun try la pergi youtube dan taip nama Maria Elena dan terjumpa lah video-video dia. Masa tu aku belum tau lagi apa benda  vlogger ni. Lepas je aku kenal Kak Maria je aku tau lah apa bendanya vlogger ni. Bukan setakat kak Maria je, aku pun mula kenal Mat Luthfi dan juga Anwar Hadi. Maria Elena ada dia punye blog sendiri. Memang best lah baca dia punya blog walaupun blog dia simple.....memang simple...simple giler..... Maria Elena ni jugak seorang gang Hijabsters jugak lah....bertudung ayu gitu....Dan disini aku letak beberapa Vlogger yang aku suka....tengok  video kat bawah!!

1.Maria Elena

Yang ni aku tengok pun gelak habis..... Untuk girls kat luar sana maria elena pun ada hijab tutorial tau...kalau nak tahu klik sini .
2. MatLuthfi

5 comments:

  1. mat lutfi best ! :) done follow, do follow me back ^_^

    ReplyDelete
  2. o...vblogger tu itu...huhuh..trimas.hehe

    ReplyDelete
  3. aku suka matlutfi dengan anwar hadi..
    style video dorang..
    http://www.jeritpekik.my/2012/12/senarai-entry-entry-terbaik-dari_26.html

    ReplyDelete