Wednesday 19 December 2012

Oh Blogger!

Sejak jadi blogger yang tak berapa nak berjaya ni, 24 jam setiap hari dok fikir nak tulis entri apa. Tulisan aku buat besar sikit supaya nampak panjang...hahahaha.... senang citer. Tak payah la aku nak fikir banyak-banyak. Kadang-kadang sampai buat dua entri dalam satu masa. Satu entri untuk post hari dan lagi satu entri untuk post esok....senang sikit.. Dan hari seterusnya datang dan perkara yang sama akan berlaku lagi.

Aku ni selaku blogger yang baru ni bukannya pandai sangat nak tulis entri yang panjang lebar dan ayat yang berbunga-bunga. Blog aku ni tak de la meletop sangat tapi hari-hari runsing dok fikir pasal blog aku. Sepanjang aku mula berblogging dari 9hb hingga hari ni aku hanya mampu menaip sebanyak 12 entri(termasuk yang ni). Pening sangat dok fikir pasal entri.


Dan.............semalam...........result PMR aku dah dapat dan cuba korang agak la aku dapat berapa. Sungguh mengejutkan dan sungguh  menakutkan. dengan angka 5 dan angka 3 korang agak la berapa yang aku dapat. 

No comments:

Post a Comment