Sunday 16 December 2012

Blogwalking Yang Menyampah Sampah



Blogwalking ni sememangnya satu keperluan kepada blogger-blogger terutamanya blogger baru macam 

aku ni untuk upkan traffic dan follower. Kadang-kadang Blogwalking ni pulak membuatkan aku makin 

menyampah. Menyampah kenapa?? Menyampah kerana takde shoutbox. Shoutbox ni bagi aku satu 

kewajipan untuk blogwalking untuk orang tinggalkan link dan nak bagitahu yang dia dah follow kita. 

Kepada korang yang belum ada lagi shoutbox tu sila-sila lah letak.


Muzik???? Ni lagilah satu hal. Aku tak suka sangat kalau blogwalking ke blog-blog yang pasang bunyi-

bunyian. Hello??? Orang pergi blogwalking tu nak baca entri bukannya nak dengar lagu....niat sebenar 

blogger pasang lagu tu kononnya nak menghiburkan visitor. Tapi yang sebenarnya bunyi tu lagi 

mengganggu konsentrasi orang nak baca entri, tau tak??? So, No music k, in da blog. Merujuk kepada 

perkara-perkara diatas, saya memohon kepada blogger untuk melakukan sedemikian.

1 comment:

  1. Ok , setuju . Tak setuju dgn org yg letak lagu dlm blg -.-

    ReplyDelete