Saturday 29 December 2012

Oh My BeLoG!!!

Hi guys, harini takde idea nak tulis entri panjang-panjang dan menarik jadinya harini nak membebel pasal blog sendiri je lah. Korang mungkin ada perasan dengan sedikit kecacatan blog aku ni. Cuba tengok dekat Header tu. 


Entah macam mana boleh jadi separuh macam tu tulisan. Sepatutnya dia tertulis 'Just A Simple Blog". 

Dan sememangnya hobi aku untuk bertandang ke blog orang sewaktu masa lapang. Mulalah aku jealous dengan blog orang yang jauh lebih cantik. Di mata kita barang orang semua nampak lebih cantik dari kita punya. Oleh itu, aku buat keputusan untuk tukar template....tadaa...kali ni lebih colourful daripada yang sebelumnya.
Colourful dan semestinya kemas. Sebelum ni warna blog aku ni full dengan hitam je. Macam blackmetal. Lagipun guna warna hitam macam takde Nur(cahaya) di blog aku. Nur??? hahahaha....

Oppp....nak bagitau korang sikit ni. Masa blogwalking haritu terjumpa satu blog yang awesome ni. Nama blog dia Blog Budak Bulat. Blog ni macam novel. Semuanya pasal diri dia sendiri. Best baca dan kadang-kadang tergelak sendiri walaupun takde benda yang lucu. Respect la. Mungkin suatu hari nanti boleh jadi novelis yang terkenal.

P/S: Kalau korang bosan baca entri ni sorry la sebab takde idea....

3 comments:

  1. Header buat sendiri ek ?
    kena tahu lebar header awk tu.
    x pun edit lebar blog ni.
    biar lagi lebar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agak-agak tahun depan la baru nak edit header tu......

      Delete
  2. haah! sama lah.
    aku pun pernah macam tu. urghhh!

    ReplyDelete