Thursday, 10 January 2013

Ingat Pesan Orang Tua

Orang-orang tua selalu berpesan, tu la, ni la. Tapi Kadang-kadang pesanannya tu ada membawa maknanya jugak.



Macam kemas rumah. Rumah tak boleh la dibiarkan bersepah. Kalau tak nak tau apa jadi???


Ni Dia.....

 Lipan...


Ni hanya angkara kain lap kaki. Tak tahu pulak bagaimana rumah orang yang bersepah, agaknya rimau pun ada.....

8 comments:

  1. ish3 bahaya betul..
    so lepas ni..kena berhati3lah..
    jadikan sebagai pengajaran utk semua..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu...Jangan perlekehkan pesanan orang tua.....

      Delete
  2. Replies
    1. Memang dah penyet awal-awal dah lipan tu.....

      Delete
  3. oh my.. serious takot sgt dengan makhluk sekor ni T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lipan memang menakutkan..... hihihihi

      Delete
  4. uihh seram je tengok lipan tu . naik bulu roma !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah pasal...bukan main besar lagi....

      Delete