Friday 11 January 2013

Henfon Idamanku

Assalamualaikum^^

Akibat tak mengantuk disebabkan oleh terlebih tidur petang tadi,jadi aku pun menaip lah sebuah entri baru. Esok mesti bangun lambat. Hehehe....

Okay...back to the topic. Orang zaman sekarang ni kalau sebut bab henfon mesti teringin nak pakai Iphone, Samsung Galaxy SII, Samsung Galaxy Note dan bla bla bla... 

Tapi aku tak. Aku kalau sebut henfon idaman aku nak Nokia Lumia. Nak tahu kenapa?? Jeng jeng...
 
Sila tonton...
(Saja nak perabis kuota internet korang)




Sebab tu lah aku ngidam nak pakai henfon ni sebab dia tahan lasak. Senang, boleh buat baling-baling. Tapi dia tak waterproof. Kalau waterproof lagi best. Boleh main campak je....

Tapi...Kalau ada orang nak bagi Iphone kat aku, aku nak je...hehehe(dasar muka x tau malu)...

9 comments:

  1. hmm , then motif utama beli henpon tu nak main baling2 ? kihkih :P

    ReplyDelete
  2. lor..xde kje nak baling henpon..ke baling sebb awek punyer hal..hahaa

    ReplyDelete
  3. haha..yeke?ade gak y mcm ni er..i like it..

    ReplyDelete
  4. tahan lasak betul hp nokia ni. ^_^

    ReplyDelete
  5. nokia lumia ni bagus juga kalau di lihat dari spec asal nya.. Kalau dah jadi AP set tak pasti atau tidak.. Tapi kelihatan awesome sebab di lengkapi dengan ciri windows 8 mobile :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tahulah...saya tak berapa reti bab macam ni....

      Delete