Tuesday 8 January 2013

10 Blog Kegemaran

Assalamualaikum^^

Harini terasa rajin pulak nak update blog aku ni. Lepas balik sekolah je, terus terkam kat netbook. Isi masa lapang la kononnya sampai berjam-jam dok mengadap depan netbook ni.

Tanpa membebel panjang lagi, aku teruskan dengan senarai blog yang jadi kegemaran aku. Blog kegemaran ni bermaksud blog yang selalu aku kunjungi hari-hari dan bukan bermakna blog yang menjadi blog kegemaran orang ramai ye!!!

1. Ben Ashaari

3.Fatin Liyana
 Fatin Liyana

4.Arxar Nadhirah
Arxar Nadhirah

5.Maria Elena
Maria Elena

6. Zahiril Adzim
Zahiril Adzim

7.Bella Dela Rosa
bella dela rosa

8.Azri Johan
Blog.Azri Johan

9.Hizami Rahim

10. Mohd Iyxat
Mohd Iyxat
Yang ni memang aku minat hahaha...hari2 aku bukak....

9 comments:

  1. salam..haha..nak 10 tu yang x boleh blah..huhu :)

    ReplyDelete
  2. belog diorang mmg semua best best kan ? hehe .

    bella rasa , diri sendiri ni kiranya macam pembaca tegar belog sendiri la kan . hihi . saiko abis .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sememangnya kita yang tulis kita yang jadi pembacanya...hahaha....

      Delete
  3. Harap-harap satu hari nanti myblog pulak jadi blog kegemaran! Hehehe... :)

    ReplyDelete
  4. ada yg leeza tak pernah terjah. so kena terjah ni.

    ReplyDelete