Thursday 14 March 2013

Tandatangan

Assalamualaikum

Teringat benda yang lama-lama pulak masa sekolah rendah dulu. Tak silap masa tu baru darjah tiga/dua. Bila first time cikgu cakap pasal tandatangan, aku terus terbayangkan benda ni...
 
instead of this...
 
How silly am I at that time. Lepas tu aku pon tanya kakak aku tandatangan tu macam mana. Dia pun tunjuk lah macam mana tandatangan. Lepas tu dia cakap setiap orang mesti ada tandatangan tau! Kepala otak aku pikir pulak "Kenapa tandatangan? Kenapa tak tandakaki ke?" Haishh...macam-macam persoalan. Biasalah masa budak-budak dulu. Tapi problemnya bila dah tau pebenda tandatangan tu aku asyik dok tukar signature pulak. Kejap macam tu kejap macam ni hingga lah mak aku bagi warning jangan tukar tandatangan. Stick to the one!

And then lastly nak ucap tahniah kepada diri sendiri dan jugak follower yg ke-333 iaitu:


Malas nak buat printscreen eh! Apatah lagi guna snipping tools. Thanks kepada follower yang sudi follow blog ni =').



No comments:

Post a Comment